Zasady sprzedaży

Gdy na stronie pojawi się informacja o maluchach z naszej hodowli, wszystkich chętnych zapraszamy do rezerwacji. Rezerwacji należy dokonać przez nasz formularz kontaktowy.

Na początku nie należy się spodziewać dużej ilości zdjęć maluszków, które są bardzo stresujące zarówno dla nich, jak i dla ich mamy. Kolor igieł na tak wczesnym etapie rozwoju może być mylący. Im jeżyki będą starsze, tym więcej będzie się pojawiało zdjęć.

Rezerwacje odbywają się w sposób następujący. Przy każdym zdjęciu jeżyka widnieje status. Jeżeli jest on „wolny” można dokonać rezerwacji, status „zarezerwowany” oznacza, że ktoś zarezerwował jeżyka.

Po skontaktowaniu się z nami status jeżyka zmienia się z „wolny” na „zarezerwowany”. Od tego momentu czekamy 5 dni na wpłacenie zaliczki, która wynosi 150 zł niezależnie od ceny jeżyka. Gdy tylko zaksięgujemy wpłatę, jeżyk zostaje przypisany do swojego przyszłego właściciela.

Resztę kwoty regulujemy przy odbiorze jeżyka.

Jeżyki są gotowe do przeprowadzki do nowej rodziny nie wcześniej niż od 8 tygodnia życia.

Transport

W Polsce nie ma firmy, która specjalizuje się w przewozie żywych zwierząt. Nie wysyłamy jeżyków żadnymi środkami komunikacji typu PKP, PKS, nie wysyłamy jeżyków Pocztą czy Kurierem.

Możliwy jest odbiór osobisty – hodowla znajduje się niedaleko Poznania. Taka forma jest najlepsza i ją polecamy. Można zobaczyć jak wygląda nasza hodowla i jak żyją jeżyki. Jeżeli ktoś nie ma możliwości dojazdu, możemy przywieźć jeżyka osobiście. Jeżyk przez nas przewożony będzie jechał w klimatyzowanym samochodzie w specjalnym transporterze. Koszt transportu to zwrot kosztów paliwa.

Wyprawka

Każdy zakupiony u nas jeżyk otrzyma od nas wyprawkę. Swój ulubiony pachnący kocyk, porcję karmy oraz mini podręcznik, w którym są podstawowe informacje o naszych ulubieńcach, oraz zdjęcia jeżowej mamy, jeżowego taty i maluszków.

W każdej chwili nowemu opiekunowi będziemy służyli pomocą w wychowaniu jeżyka.

Każdy jeżyk opuszczający naszą hodowlę jest po kontroli weterynaryjnej, ma przycięte pazurki, jest wykąpany i naoliwiony.

Zwrot

Przed zakupem jeżyka obowiązkowo należy zapoznać się z artykułami dot. opieki nad zwierzęciem na naszej stronie. Prosimy o dogłębne przemyślenie swojej decyzji. Oszczędzi to Państwu, ale przede wszystkim jeżowi stresu związanego z ew. zwrotem.

Jako jedna z niewielu hodowli w Polsce przyjmujemy zwrot zwierzęcia zakupionego u nas. Jeśli okaże się, że nie możecie Państwo zapewnić zwierzęciu odpowiedniej opieki istnieje możliwość zwrotu zwierzęcia, jednak żadne poniesione koszty związane z zakupem, leczeniem, czy opieką nad zwierzęciem nie zostaną zwrócone.

W opiekę nad naszymi jeżykami wkładamy bardzo wiele serca i nie wyobrażamy sobie sytuacji, że sprzedane przez nas jeżyki trafiają do lasu albo są zaniedbywane, bo ktoś zmienia zdanie lub zadanie opieki nad jeżem okazuje się zbyt trudne. W takiej sytuacji zachęcamy do kontaktu, nie będziemy zadawać zbyt wielu pytań – najważniejsze jest dobro zwierzaka.